Halloween

3:37 AM blondgirlofficial 0 Comments


Jak pewnie niektórzy wiedzą dzisiaj mamy święto Halloween. 

Halloween obchodzone jest 31 października przed Wszystkimi Świętymi. Ta moda przywędrowała do nas z Ameryki i widać, że dobrze czuje się w Polsce. Symbolem Halloween jest wydrążona dynia,a dzieci nadają jej różne kształty i przerażające twarze.Prawie każdy przebiera się za jakoś postać i taktuje to jak zabawę. Nawet dorośli.

Moim zdaniem Halloween jest fajny świętem i nie powinno być zakazywana w naszym kraju. Przecież wszystko jest dla ludzi i jeśli tratujemy to jak zabawę absolutnie nic nam nie grozi, ale jeśli zaczynamy chodzić na cmentarz w nocy albo wywoływać duchy w ten dzień, bo zdecydowanie coś jest nie tak i chyba ktoś nie pojął na czym polega to święto. 


Teraz trochę o moim doświadczeniach z Halloween.
Zaczęłam obchodzić Halloween w domu, gdy byłam w gimnazjum czyli trochę lat temu. Na początku razem z kolegami organizowałam mała imprezkę w moim domu. Było naprawdę fajnie, bo cały dom ustroiłam w fragmenty bibuły, przygotowałam potrawy niczym z horroru i tym podobne rzeczy. Przebieraliśmy się i było naprawdę fajnie. 
Następnie spędziłam Halloween na imprezach ale też z siostrami w domu, oglądając jak co roku bajkę związana z Halloween - Wiedźma Chrzestna albo Gnijąca Panna Młoda. Moje ulubione dwie pozycje, które oglądam tylko w dzisiejszym dniu.

Pamiętajcie też, że każdy ma swój sposób na spędzenie tego dnia. Ja czasami angażuję się w zabawę,a czasami po prostu mi się nie chcę. W każdym razie, zawsze palę święcę, aby nadać temu dniu mroczny charakter.

A ty co robisz w Halloween. Jak go spędzasz ? Przebierasz się za kogoś ? Jakie masz zwyczaje. Napisz mi proszę w komentarzu odpowiedzi na te pytania. Czekam niecierpliwie. ! 






0 komentarze: