Kosmetykomania.pl

12:18 AM blondgirlofficial 0 Comments










Ostatnio dzięki zniżce 30 %, którą znalazłam w gazecie, pokusiłam się o zakup kosmetyków (a jakby inaczej ). 
Odwiedziłam więc stronę kosmetykomania.pl, gdzie wybrałam sobie kilka produktów i od razu pokochałam tą drogerię. Gdy coś zamawiasz dostajesz za to punkty, a następnie za te punkt możesz sobie coś zamówić. Gdy przysyłają ci twoją zamówioną paczkę, dostajesz też dodatkową zniżkę.Jak dla mnie są to dwa bony w jednym.

Zamieszam również filmik i zdjęcia, żebyście się mogli przyjrzeć lepiej moim zamówionym rzeczom. 
Jeśli chcecie coś kupić to zapraszam na stronę kosmetykomania.pl

Zapraszam tutaj link -  kosmetykomania.pl











Ceny produktów :
1) Makeup Revolution. Baza pod cienie matowa.
  • Kod produktu: MR1618
  • Wartość: 14,90 zł 

2) Catrice Konturówka do ust 070 I got you babe !
  • Kod produktu: CAT75392
  • Wartość: 8,49 zł
3) Makeup Revolution E102 Pędzel do konturowania Eveshadow Contour.
  • Kod produktu: E102
  • Wartość: 7,92 zł
4)Makeup Revolution Sculpt & Contour kit zestaw do konturowania twarzy fair
  • Kod produktu: 803251
  • Wartość: 14,00 zł
5) Freedom Makeup pro lipstick szminka 102 Candy Sweet.

 Kod produktu: FM44181
Wartość: 4,00 zł

0 komentarze: