Zielona herbata czyli ,,Jak polubić zieloną herbatę ? '' ,,Jakie są jej magiczne właściwości'' ,, Dlaczego warto pić zieloną herbatę.'' ?

10:22 AM blondgirlofficial 2 Comments

 

1. Jak polubić zieloną herbatę ? 


1.Przede wszystkim zielona herbata nie jest twoim wrogiem, a sprzymierzeńcem. 
2.Nigdy, ale to nigdy nie używaj cukru do zielonej herbaty. Pewnie robisz to, aby zabić smak, ale wtedy nie ma to żadnego sensu. 
3.Kupuj herbatę w liściach, ponieważ jest bardziej aromatyczna herbata zielona Bio Active albo Green Hills. . 
4.Nie zaparzaj jej nigdy wrzącą wodą, ponieważ jest to bardzo niezdrowe.  
5.Nie polecam zielonej herbaty z dodatkami. Jeśli jesteś odważna to próbuj. 

Są to głównie moje doświadczenia i moja wiedza na temat zielonej herbaty, także możecie z niej dowolnie korzystać. 
Ja już nawet nie pamiętam, kiedy zaczęłam pić zieloną herbatę. Na początku nie lubiłam jej smaku i zaczęłam ją słodzić, więc po czasie stwierdziłam, że w takim razie to nie ma sensu, więc porzuciłam bez zwyczaj. Jakieś dwa lata temu, musiałam zrezygnować z jedzenia cukru i słodzenia herbaty. Normalna herbatka nie smakowała mi bez cukru, więc postanowiłam jednak znów wrócić do zielonej. Na początku były bardzo ciężko i żeby jednak wypić zdrową herbatę i sobie nie odpuszczać, robiłam ją w małej filiżaneczce. Po czasie tak się przyzwyczaiłam do tego smaku, że inne herbaty mi nie smakują, a mała filiżanka zamieniła się na wielki kubek. 

Tyle z moich doświadczeń. Teraz napiszę Ci informację, które zdobyłam czytając różne artykuły.

2. Zielona Herbata chroni Cię przed demencją i przedłuża życie.


Japończycy wierzą, że jeśli pijesz od 4 do 10 filiżanek dziennie to wydłuża twoje życie o 3 lata. Wydaję mi się, że akurat oni są wiarygodnym narodem. Spójrzmy na ich młody wygląd.
Poza tym twierdzą, że chroni nasz mózg przed wszelkimi chorobami starczymi (Japończycy są najmądrzejszym narodem na całym świecie)
Tobie zostawiam możliwość ocenienia mojego drugie punktu. Mnie się bardzo podoba.

3. Zielona herbata poprawia wygląd skóry.


Ja używam balsamu do ciała z zielnej herbaty. Pachnie przepięknie i nawilża. Trafia do moich ulubieńców, więc oczekujcie tego w kolejnym filmie albo w poście.

Zielona herbata chroni skórę przed zmarszczkami i przebarwieniami. Bardzo dobra dla skóry trądzikowej i tłustej ( wyciągi z herbaty)

4. Zmniejsza szkodliwość promieniowania słonecznego.

5. Hamuje rozwój bakterii w układzie pokarmowym.

6. Chroni zęby przed próchnicą

7. Chłodnego naparu możesz użyć, aby przemywać powieki, okolice oczu.

8. Dobrze zaparzona zielona herbata zdziała lepsze cuda niż super mocna kawa.

 





 

Z obserwacji stanu zdrowia Azjatów pijących duże ilości tego napoju wynika bowiem, że znacznie rzadziej niż np. mieszkańcy Europy chorują oni na raka prostaty i płuc.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/medycyna-niekonwencjonalna/zielona-herbata-wlasciwosci-lecznicze-i-przyrzadzanie_33969.html

Z obserwacji stanu zdrowia Azjatów pijących duże ilości tego napoju wynika bowiem, że znacznie rzadziej niż np. mieszkańcy Europy chorują oni na raka prostaty i płuc.

http://www.poradnikzdrowie.pl/zdrowie/medycyna-niekonwencjonalna/zielona-herbata-wlasciwosci-lecznicze-i-przyrzadzanie_33969.html


2 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  2. Także czasami lubię wypić zieloną herbatę, ale najbardziej po prostu lubię eksperymentować z herbatami. Tym bardziej, że w sklepie https://www.coffeea7.pl/kategoria/herbata/ bez żadnego problemu możemy znaleźć wiele różnych gatunków wyśmienitej herbaty.

    OdpowiedzUsuń