Jak wpływa na nas pełnia ?

2:09 PM blondgirlofficial 0 Comments


Zawsze uważałam, że ludzie wierzą w dziwne rzeczy i od części z nich powinniśmy się odciąć. Słyszałam też wiele ciekawych historii związanych z wpływem księżyca na człowiek, ale również uznałam to za jakąś fanaberię, aż do czasu, kiedy zauważyłam, że jest to prawdą. Przekonałam się o tym bardzo boleśnie, ponieważ w każdą pełnie księżyca, nie mogłam spać, a gdy mi się to już udało, budziłam się z wrzaskiem i nie chciałam ponowie zasnąć, ponieważ wracałam z powrotem do koszmaru, idealnego na porządny horror. Więc jak się raczej domyślacie nie było to przyjemne.

Mam dla Was kilka rad, bardzo cennych i również potwierdzonych przez moją mamę, która z zawodu jest pielęgniarką.

1. Jeśli planujesz operacje lub jakiekolwiek zabieg szpitalny, zdecydowanie to przełóż, ponieważ w okresie pełni mamy słabą krzepliwość krwi i bardzo ciężko jest zatamować krwawienie. Nie jestem pewna, ale lekarze jeśli nie muszą, nie operują w czasie pełni.

Spotkałam się nawet z tym, że została mi odmówiona wizyta operacyjna związana z wyrwaniem ósemki, ponieważ miała ona wypaść w pełnie, a wtedy gabinet po prostu nie działa we względów bezpieczeństwa pacjentów. (Ta operacja była okropna :(   )

,,  Ponadto wzmagają się krwawienia z dziąseł, a zmniejszona krzepliwość krwi, staje się przeciwskazaniem do zabiegów chirurgicznych oraz wyrywania zębów właśnie w tym okresie. ''

2. W czasie pełni wskazana jest duża aktywność, ponieważ wiele ludzi i w tym ja, mają problemy ze snem, więc im bardziej się zmęczmy tym lepiej będzie nam zasnąć.

3. Również informacja potwierdzona przez moją mamę. W czasie pełni rodzi się, więcej dzieci, niż w normalnie dni oraz ostry dyżur jest zapełniony. Ludzie na potęgę się kaleczą.

Przedstawiłam wam kilka informacji wziętych prosto z mojego życia. Mam nadzieję, że wam się spodobało.
Chciałam również powiedzieć, że człowiek nie zdaje sobie sprawy jak bardzo natura wpływa na jego życie i jak potrafi nim sterować. Jest to niewyobrażalne, więc również przerażające, a we mnie zawsze budzi, które strachu. 





0 komentarze: