Jasminengirlshop czyli jesienne zakupy i prezenty na dzień chłopaka.

7:19 AM blondgirlofficial 2 Comments



Powoli i niestety nieubłaganie nachodzi jesień. Wieczory będą się robić coraz zimniejsze oraz dla niektórych bardzo przygnębiające. Jednak ja mam na to kilka sposobów. Po pierwsze, musisz zobaczyć, że jesień na swój własny sposób jest bardzo piękna i kolorowa, a co za tym idzie wręcz magiczna. Post o tym, jak radzić sobie z jesienią niedługo się pojawi, ale żeby jakoś załagodzić Ci czas czekania, mam dla Ciebie coś co rozpala serce każdej kobiety czyli zakupy. 

Dzisiaj chciałabym Ci pokazać kilka rzeczy ze sklepu http://jasminengirlshop.cupsell.pl/ , które zawładnęły moim sercem. Mam dla Ciebie również kilka pomysłów jak możesz zaskoczyć swojego męża, chłopaka, brata. Wszystkie rzeczy jakie Ci tutaj zaprezentuję będą miały linki, abyś nie musiała szukać ich specjalnie po sklepie. Serdecznie zapraszam ! 

1. Kup tutaj 

Wybrałam tą bluzkę, ponieważ jest pozytywna i daje motywację i energię, a tego będziemy na jesień potrzebować. 



2. Kup tutaj

Coś cudownego

3. Kup tutaj

Koszulka męska, która ujęła mnie swoją prostotą. Kojarzy mi się z Harry Potterem, a wszystko co kojarzy się z Harrym Potterem jest magiczne.



4. Kup tutaj

Dość, że uczy angielskiego to jeszcze ma głębokie przesłanie. Idealne na dzień chłopaka. 



5. Kup tutaj 

Totalnie niespotykany i bardzo ciekawy. 

6. Kup tutaj

Totalnie prawdziwa !

7. Kup tutaj

Możecie wybrać jaki chcecie napis. Może "Jesteś wspaniały" albo "Miłego dnia" ! Daj się ponieść wyobraźni. 


Wrzucam Cię również kilka napisów z bluzek i bluz, które możesz na nich znaleźć również z linkami. 
  

8. Kup tutaj  






9. Kup tutaj




10. Kup tutaj




11. Kup tutaj




12. Kup tutaj



2 komentarze: