Najnowsze filmy, które warto zobaczyć

12:56 AM blondgirlofficial 0 Comments

 

 

1. Iluzja 2


 Ogólnie film opowiada o grupie magików, którzy mają problem z prawem i po latach ukrywania się, decydują się znów wystąpić na scenie. Jednakże coś jednak nie idzie po ich myśli, co prowadzi co szeregu zdarzeń.

Pierwsze co mogę Ci powiedzieć o Iluzji 2, to fakt, że nie nastawiałam się, że ten film zrobi na mnie jakiekolwiek wrażenie. Myślałam, że będzie on opowiadał jakąś historię, ale magicznych sztuczek będzie bardzo mało. Jednakże zawiodłam się w pozytywny sposób, bo historia była tylko tłem, dla pięknych sztuczek, którzy główni bohaterzy pokazywali. Chociaż nie ukrywam, że mogłoby ich być jeszcze więcej. Gdy główni bohaterowie reprezentowali sztuczki, nie mogłam się nadziwić. Coś wspaniałego i pełnego emocji. Przyznam się szczerze, że gdy jeden z bohaterów robił sztuczki z deszczem, aż mnie ciarki przechodziły. Pierwszy raz coś takiego widziałam, nawet na filmie. Mimo że obejrzałam niezliczoną ilość filmów science-fiction, które są moimi ulubionymi.

Iluzja 2 jest naprawdę warta obejrzenia. Mimo że film pokazuje magiczne sceny, są też takie, które mogą zaskoczyć, także patrz dobrze i analizuj, ponieważ ja w wielu momentach byłam bardzo zaskoczona i nie było to dla mnie przewidywalne ani a nic. Iluzja 2 jest takim Harrym Potterem dla dorosłych. Nie warto tego przegapić. 








2. Tajemnice Manhattanu


Opis fabuły: Nowy Jork, połowa lat 90. Porter Wren, który opisuje skandale, morderstwa w bardzo popularnym tabloidzie. Jednak istnieją takie historie, które wolałby przemilczeć. Pewnego dnia na spotkaniu ze swoim nowym szefem, spostrzega piękną kobietę, która sprawia, że cały jego świat zaczyna się zmieniać. Kobieta opowiada o swoim mężu, który zginął śmiercią tragiczną i prosi reportera, aby pomógł jej wyjaśnić wydarzenia tamtego dnia.

Nie jest to film, który sprawi, że będziesz o nim myśleć przez następne dni i nie będziesz mógł albo mogła o nim zapomnieć, ale jednak warto go zobaczyć.
Jednakże film sprawiała, że straciłam swoją czujność i historia naprawdę mnie zaskoczyła. Przeważnie, gdy oglądam filmy, domyślam się zakończenia, ale tym razem było inaczej. Nawet przez moment nie pomyślałam, że skończy się, tak jak się skończyła.

Tajemnica Manhattanu jest filmem godnym zobaczenia, ponieważ znajdziesz tam historię kryminalną oraz wiele historii miłosnych.




 

3. Hardcore Henry



Historia o mężczyźnie, który próbuje uratować swoją żonę przed psychopatą, który posiada telepatyczne umiejętności. To tak w skrócie to podałam Ci cały opis filmu i chyba całą fabułę. Hardcorowy Henry ma bardzo ciekawą formę, ponieważ ogląda się go tak, jakby się było główną postacią, czyli widzi się tylko ręce głównego bohatera. Nawet gdy przewracał on głowę na bok albo podnosił się, to kamera robiła to razem z nim. Także czasami nie widziałam dobrze wielu rzeczy. Film ma bardzo ciekawą formę i warto go zobaczyć, ale jest dość nudny, ponieważ przypomina on grę. Prawie przez cały czas główny bohater zabija osoby, które są jego wrogami. Warto zobaczyć dla samej fabuły i doświadczenia czegoś nowego.



 

4. Zakładnik z Wall Street



Zakładnik z Wall Street opowiada o mężczyźnie, który postanowił posłuchać rad gospodarza programu telewizyjnego i zainwestować bardzo dużo pieniądze, które wszystkie stracił. Postanowił, więc się zemścić, dostać się do studia i wziąć sobie kilka zakładników.

Historia jest dość ciekawa, ponieważ pokazuje jak łatwo władza, może manipulować człowiekiem. Pokazuje również historię pewnego wielkiego przekrętu i zaginionych pieniędzy. Zakładnik z Wall Street jest filmem, który dość szokuje i zostawia po sobie smutek. Jest jak najbardziej wart zobaczenia. Myślę, że sam albo sama możesz wyrobić sobie opinie o tym filmie, ponieważ jest dość prosty, ale jak mówię ciekawy i intrygujący.
 
 
 
 
 

0 komentarze: