Haul z Rossmann, Hebe, TK Maxxx, Calvin Klein, Laboo, Sephora

8:44 AM blondgirlofficial 0 Comments



Witam Cię serdecznie,

Dzisiejszy post będzie o zakupach, które ostatnio poczyniłam. Mam nadzieje, że czymś Cię zainspiruję. Zapraszam na post. 


1. Hebe, Zielona glinka z firmy Nacomi. Zielona maseczka ma formę sypką i trzeba ją rozrabiać samemu razem z wodą albo jakimiś olejkami. Jest to kosmetyk naturalny.





2. Hebe, Czerwona Glinka, Nacomi. Tak jak powyżej pisałam, tę maseczkę również trzeba samemu rozrobić, ale dzięki temu nie zawiera chemii.




Tutaj porównanie obu maseczek




3. Rossmann, .Bourjois, 123 Perfect, podkład ujednolicając, Kolor 51. 





4. Laboo, Lakier do paznokci z Golden Rose. Piękny na lato




5. Postanowiłam wypróbować sławne gumki do włosów i bardzo mi się spodobały. Noszę je głównie, gdy związuje włosy w kok, ponieważ bardzo dobrze je trzymają.





6. Rossmann, Rozjaśniacz do włosów z John Frieda





7. Laboo




8.  Calvin Klein





9.TK maxxx. Polecam, bo jest to coś genialnego !







10. Laboo. Golden Rose.




11. Sephora



Pokład, który doradziła mi sprzedawczyni. Cena takiego produktu to 59 zł, a ja kupiłam go 20% zniżnką


Biały puder również polecany przez sprzedawce.



12. Zestaw 7 masek - Hebe cena 25 zł
Więcej o tym produkcie pojawi się na blogu jak tylko zrobię test maseczek.



13. Hebe




14. Hebe. Serdecznie polecam ten produkt. Pomaga w usuwaniu okropnych pryszczy.











Jeśli zostałaś ze mną do końca, to mam dla ciebie bardzo dobrą wiadomość. W Hebe aż do 5 października można kupić drugi produkt za grosz. Do tej promocji należy m.in. płyn do demakijażu oczu z Bielendy, tampony o.b, rexona, nivea creme soft, cece experto professional - szampony i odżywka do włosów itd.. Produktów jest naprawdę bardzo dużo, także warto zajrzeć do Hebe. Poza tym opłaca się zapłacić raz i mieć dwa produkty, które są nam potrzebne.

0 komentarze: