Pamiętnik Nicholas Sparks

12:42 AM blondgirlofficial 0 Comments


Myślałam, że tego nie powiem, ale wybaczcie. Może zrozumiecie jak będzie wam się chciało przeczytać. Uwaga : Film ,,Pamiętnik'' jest lepszy niż książką !!!!! Sama nie wierzę, że to piszę.

Książka jest totalnie nudna,poplątana i nie wiadomo co o co w niej chodzi. Film jest ułożony, pięknie realizowany i wszystko jest dokładnie pokazane od samego początku i ma jakiś odpowiedni charakter. Poza tym film jest długi i wzruszający, a książka ma zaledwie 260 stron i jest nuda i mało barwna. 
Może zawiodłam się bo miałam jakieś wysokie oczekiwania z powodu filmu, który był genialny, a tutaj 100 % nie zadowolenia ! Zdecydowanie nie polecam, ponieważ ja nie mogłam odnaleźć tego czegoś. Jestem mi z tego powodu bardzo przykro.


0 komentarze: