22 faktów o mnie

1:49 AM blondgirlofficial 0 Comments






Z okazji moich 22 urodzin, postanowiłam podać Ci 22 fakty o moim życiu, które pozwolą Ci mnie trochę lepiej poznać.

1. Urodziłam się 22 maja 1994. Dzisiaj są moje 22 urodziny, więc nawet fajnie się składa.












2. Mam na imię Angelika i bardzo lubię swoje imię. Wiele osób nie potrafi go przeczytać i ma z nim problem. Nie wiedzą czy czytać Andżelika albo Angelika. Nigdy nie wyprowadzam ich z błędu. Nie potrafią też go zapisać. Za każdym razem, gdy ktoś prosi mnie o podanie imienia muszę informować, że piszę się przez 'g',a nie 'dż'. Chociaż mam z tym problem, nigdy nie chciałabym być Angeliką przez 'dż'. Zawsze przedstawiam się jako Angela. Mój chłopak mówi na mnie Alutka ( z serialu Rodzina zastępcza) albo Jane ( dziewczyna z Tarzana). Babcia nazywa mnie Niunią, a mój mały brat Anią. 
Mam wiele imion :)












3. Poznałam mojego chłopaka na mojej osiemnastce. Był gościem mojego kuzyna, ponieważ razem robiliśmy nasze osiemnaste urodziny. Jesteśmy z tego samego rocznika, więc było nam wygodniej. Nazywa się Przemek, a ja mówię na niego Tarzan.









4. Uwielbiam podróżować, więc zwiedziłam wiele miast i państw np. Niemcy, Holandię, Czechy, Włochy, Grecję, Bułgarię, Chorwację, Wenecję, Łebę, Hel, Grzybowo, Wrocław, Kraków, Warszawę, Zakopane, Białkę Tatrzańską, Gdańsk, Gdynię, Grzybowo, Czarną Górę i jeszcze wiele innych.




Grecja



5. Uwielbiam seriale i filmy. Mogę je oglądać bez przerwy. Jak się w jakiś wciągnę, to oglądam od rana do wieczora z małymi przerwami na jedzenie. Mam fioła na tym punkcie i codziennie coś oglądam. Dzięki temu potrafię się zrelaksować i być produktywniejsza przez cały dzień.










6. Jestem wybredna co do alkoholi. Lubię tylko określony rodzaj np. Carlo Rossi Czerwone albo drinki Mojito  czy Sex on the beach. Muszą nie być za słodkie oraz dobrze przygotowane. Małe które mi smakują. Mogę powiedzieć, że jestem smakoszem. Kocham wino Jole.












7. Nie mogę usiedzieć w miejscu. Odpoczywam tylko w ruchu i tak najlepiej się relaksuję. Nie potrafię wyleżeć na plaży dłużej niż godzinę. Nienawidzę bezczynności.










8. Jestem zawsze wszystkiemu przeciwna, nie lubię wychodzić z domu ani nigdzie jeździć, ale potem najlepiej bawię się ze wszystkim.









9. Nie potrafię utrzymać porządku w pokoju, pomimo, że sprzątam regularnie.









10. Lubię wydawać pieniądze, ponieważ sprawia mi to radość. Kupuję coś dla siebie albo dla innych.









11. Jestem zodiakalnym bliźniakiem i  humor zmienia mi się w jednej sekundzie. Szybko się denerwuję i szybko mi przechodzi.














13. Szybko się obrażam i zapominam o co się obraziłam. Nigdy nie pamiętam o co mam być na kogoś zła, nawet jak ktoś powie mi coś bardzo przykrego, ponieważ nie dopuszczam słów innych ludzi do mnie szczególnie w złości, bo wiem, że tak wcale nie myślą.










14. Nigdy nie mówię komplementów jeśli są nieprawdziwe. Zawsze, ale to zawsze jeśli coś mi się podoba informuję o tym drugą osobę. Nie jestem dwulicowa.








15. Nie lubię much, mrówek, żadnych robaków i komarów. Przeraźliwe boję się pająków, bąków, os.









16. Nie chcę mieć żadnych zwierząt w domu. Kocham je bardzo i nigdy nie zrobiłabym żadnemu krzywdy, ale uważam, że trzeba się nimi opiekować jak dziećmi. Chciałabym im dać jak najwięcej miłości, a skoro nie mam na to czasu to nie mogę podjąć się opieki nad nimi.









17. Jestem bardzo pracowita. Czasami nawet nie mam małej przerwy. Chcę chwycić wszystkie sroki za ogon, ale mam za mało czasu.






18. Lubię się śmiać. Cenię ludzi z którymi mogę to robić. Są oni dla mnie najbardziej wartościowi.









19. Ciężko mi się skupić na tym co mówią inni ludzie, ponieważ mam tysiąc rzeczy do powiedzenia. Nie lubię tej cechy u siebie.










20. Nigdy nie chciałabym mieszkać na wsi, ponieważ nienawidzę tego, że nie mogłabym pójść do sklepu kiedy tylko zechcę.










21. Byłam przeciwna instagramowie, snapchatowi oraz ipohnom, ale  od kiedy je posiadam, kocham je tak bardzo, że nie wyobrażam sobie bez nich życia.








22. Jestem uzależniona od słodki rzeczy, ale staram się ich unikać, ponieważ nie są dla mnie zdrowe. Potrafiłabym zjeść cały czekoladowy tort. Nie ma granicy i mogę jeść tonami, ale od jakieś czasu rezygnuję z cukru i wyplewiam go z mojej diety.




0 komentarze: