Kwiecień

9:52 AM blondgirlofficial 2 Comments


Zapraszam Cię dzisiaj na podsumowanie mojego kwietnia. Tak jak ostatnio postanowiłam zrobić to w postaci zdjęć, ponieważ taka forma wydaje mi się najprzyjemniejsza. Czyli dzisiaj bez długiego postu, za to dużo prywatnych zdjęć :)

A twój kwiecień jak wyglądał ? <3 :="" br="" czekam="">



Snap
Odpoczywam u Przemka na wsi
Przeprowadzka na weekend
Chyba znalazłam idealna drugą połówkę :D

Pierwszy wolny słoneczny dzień

Tak wysoka jak drzewa

Widoczki z okna

Kolacja

Snap


Snap



Jadę na psie



Kocham Snapa



Szykowanko




Czerwona i gruba. Cała ja


409 urodziny :D

Kocham różowe wino



Tutaj postanowiłam, że dzieci to chyba nie za dobrym pomysł :D

Piękna jak zawsze. Moda na duże oczy




Ikea

Gym Hero

Szykowanie do biegania

Wyszłam na dwór

2 komentarze: