Kosmetyczny haul zakupowy

12:44 AM blondgirlofficial 0 Comments




Dzisiaj chcę pokazać Wam haul zakupowy z ostatniego miesiąca. Mam nadzieje, że Cię zainspiruję. Jest dużo kosmetyków naturalnych, ponieważ staram się zmienić moją pielęgnację. Uważam, że chemia zawarta w kosmetykach po dłuższym źle na nas wpływa, dlatego też postanowiłam testować zdrowe i naturalne kosmetyki. 

Jeśli zdjęcia są odwrócone  to blog nie chce ich inaczej wczytać.


1. Maska do włosów o zapachu czekolady.  Hebe, 12,99 zł





2. Pędzelek do ust z Econtour.  Hebe, 15,99 zł

Jest bardzo miękki przez co przyjemnie nakłada się pomadki. Gładko przesuwa się po ustach, jest precyzyjny. Łatwo się go myje. Wielki plus ode mnie za ten pędzelek. Najlepszy do ust jaki mam. 









3. Czekolada 78 % kakao. Rossmann, 5,29 zł

Jem tylko czekolady powyżej 70 %, ponieważ uważam, że można sobie pozwolić różne słodkie rzeczy, ale trzeba wiedzieć jakie. Podsyłam również post o szkodliwości cukru.





4. Pianka do golenia Venus. Rossmann 6,49 zł.

Denerwuje mnie zamykanie tej pianki, ponieważ korek nie trzyma się dobrze butelki i jak wybierałam tą piankę w sklepie to nawet nie zauważyłam, że na początku wzięłam tą bez korka. Było tam na pewno z 6-7 butelek, którego go nie miały.Także uważajcie na ten mały mankament tego opakowania. 





5. Odżywka do rzęs od Eveline. Rossmann, 14,79 zł

Cenę, która podałam jest ceną stałą. Kupiłam odżywkę Eveline w promocji w Rossmannie (49%). Jest to już moje kolejne opakowanie. Chyba trzecie albo czwarte. Zdecydowanie polecam. Używam zawsze pod tusz, ponieważ wydłuża rzęsy.





5. Zestaw do aplikacji maseczek. Hebe, 14,99 zł

 Łatwy w obsłudze. Ułatwia szykowanie i rozdrabianie maseczki oraz nakładanie. Pędzelek jest miły i miękki w dotyku. Łatwo się myje, chociaż z miseczką mam malutkie problemy, bo odrobiona zostaję w małym kółeczku. Ogólnie bez zastrzeżeń.









6. Tusze do rzęs z Bella. Rossmann, 15,99 zł


Kupiłam czarny i niebieski. U mnie sprawdza się rewelacyjne. Nie kruszy się i wydłuża rzęsy. Cena obu tuszów to 15,99 zł. Cena poda jest ceną stałą. Jest to mój ulubiony tusz, więc jest to kolejne opakowanie. Kupiłam go na przecenie ( 49%)







7. Chusteczki do demakijażu z Isany. Rossmann, 3,29 zł



8. Krem Barwa Siarkowa. Krem na dzień i na noc. Rossmann.

Ma wodną konsystencje, więc krem nie jest tłusty.  Myślę jednak, ze woda na pierwszym miejscu jest niepotrzebna, ale chcę dać mu szansę. Na pewno dam Ci znać jak mi się sprawdził i czy pomógł mi z moim problemami z cerą. Daje jednak plusa za opakowanie, ponieważ nie spodziewałam się tak ładnego i eleganckiego z powodu pomarańczowego pudełka. 






9. Żel do higieny intymnej z Vianek. Sklep internetowy Nami24

Na razie mogę powiedzieć tylko,że ma dość ładny zapach i nie pieni się, ponieważ nie zawiera mydła. Na zdrowy i naturalny skład, także ogromny plus.




10. Tusz z Sephora. Kolor fioletowy.





11. Ratownik przeciwtrądzikowy. Cena 13 zł . Sklep internetowy Nami24

Skład naturalny, więc znów duży plus.






12. Peeling do twarzy. 22 zł. Sklep internetowy Nami24

Jest dość gruby i tłusty, ale dla mnie bardzo przyjemny. Znów zdrowy i naturalny skład. Przy wcieraniu powoduje przyjemne, ciepłe uczucie. 







13. Korzeń łopianu. Olej do pielęgnacji włosów i ciała. Sklep Nami24

Głównie używam do włosów, ale przy okazji nacieram również rzęsy albo twarz. Naturalny skład.




14. Krem z Perfecty. Rossmann

Ma zwalczyć wody cellulit. Nie za bardzo wierzę w super kremy, które pozbywają się takich problemów, ale zawsze można spróbować.



15. Żel do mycia z Isany do kupienia w Rossmannie. 

Żele te mają ładne zapachy i nie są drogie. Nie podoba mi się jednak skład i szukam czegoś bez mydła.




16. Szampon do włosów z Bajkał z naturalnych składników. Nami24



17. Maska do ust. Sephora, 9 zł




18. Peeling ujędrniając z Lirene o zapachu mango. Rossmann

Jest gruboziarnisty. Odpowiedni do takich częsci ciała jak brzuch, tyłek czy uda. Polecam ! Zapach nie jest intensywny, a nawet prawie go nie czuć. Dla mnie na plus.




19. Serum siarkowe. Rossmann

Najlepsze na świecie i z czystym sercem mogę Ci go polecić. Jeśli tylko nie możesz się powstrzymać i sama pozbywasz się swoich niedoskonałości, to będzie on idealny dla Ciebie. Przyśpiesza gojenie się dzięki czemu szybciej pozbędziesz się śladów po niedoskonałościach.



0 komentarze: