Yves Rocher - Purifying Micellar Water 2 in 1, czyli recenzja oczyszczającego płynu micelarnego.

1:19 AM blondgirlofficial 0 Comments




Wprowadziłam na bloga nową serię, w której będę opisywać produkty, które używałam. Wprowadziłam tę nową serię, ponieważ chciałabym podzielić się moją opinią o nich. Ja bardzo lubię czytać opinie innych osób, zanim spróbuję jakiegoś produktu. Wiadomo, że skóra skórze nie równa, jednakże jak coś po prostu nie działa, raczej nie będzie działać na innej osobie.

Dzisiaj głównym bohaterem posta będzie SeboVegetal oczyszczający płyn micelarny 2w1, który ma 200 ml.

PurifyingMicellarWater 2 in 1 (
SeboVegetal oczyszczający płyn micelarny 2w1) jak twierdzi producent (Yves Rocher) jest przeznaczony do skóry mieszanej i tłustej. Ma usuwać nadmiar sebum oraz zanieczyszczeń. Zaznaczone jest, że produkt nie zawiera parabenów, olejów mineralnych i sztucznych barwników. Jednakże ja polecam sprawdzić tę informację bardzo dokładnie. Nie zawsze to co jest napisane na opakowaniu, jest zgodne z prawdą.

Co mogę powiedzieć o produkcie?


Po pierwsze nie zmywa on dokładnie makijażu, więc musiałam używać jeszcze innych kosmetyków, aby mieć dokładnie oczyszczoną cerę. Gdy chciałam przy okazji, zmyć makijaż oczu, to produkt ten bardzo mnie szczypał, przez co nie mogłam otworzyć oczu przez dłuższą chwilę.
Po drugie, jeśli chodzi o wydajność, produkt jest bardzo wydajny jak na nieszczęście, bo przecież nie działa.Ma ładny i delikatny zapach. Czuć, że produkt ten jest bardzo delikatny. Mam wrażenie, że produkt zachowuje się jak woda, czyli praktycznie nie ma żadnego działania na naszą skórę i nie zmywa makijażu. Musiałam się porządnie naszarpać, aby zmyć podkład.
Ogólnie - nie polecam.

Cena to 29,90 zł

0 komentarze: