Planeta singli i 7 rzeczy, których nie wiecie o facetach, czyli filmy na weekend

12:58 AM blondgirlofficial 0 Comments



Postanowiłam zrobić recenzje dwóch polskich komedii, które miałam okazje ostatnio zobaczyć. Zapraszam serdecznie i mam nadzieje, że będziesz bawić się również dobrze czytając moje recenzje tak jak ja, gdy je pisałam. 

Planeta Singli 

Ania, główna bohaterka, jest prawdziwą romantyczką. Marzy ona o mężczyźnie, który będzie traktował ją jak damę, będzie naprawdę miły i szarmancki. Podobno ma za duże wymagania i nie może go znaleźć. Ale pewnego dnia, kiedy siedzi sama w restauracji, przysiada się do niej sławny prezenter, który występuję w show telewizyjnym. To jedno spotkanie zmienia życia Ani o 180%. Spokojna dziewczyna zawiera układ z showman'em i od tamtej pory będzie chodzić na internetowe randki, a po każdej z nich będzie opowiadać, co się wydarzyło. Następnie prezenter będzie mógł wykorzystać te sytuacje w swoim show. 

Chciałabym po krotce opisać moje doświadczenie z komediami polskimi, ponieważ wiem, że wiele z was, ich tak samo jak ja nie lubi. Są robione na siłę, są nudne, robione na szybko, byleby tylko pieniądze się zgadzały. Mowa oczywiście o wszystkich nowoczesnych polskich komediach. Nie mówię o takich arcydziełach jak Killer itd. Następne filmy takie jak Wkręceni czy weekend po prostu da się obejrzeć, ale nie wywołują one takie emocji jak niektóre amerykańskie komedie romantyczne. I właśnie gdy już się w sumie poddałam i pomyślałam, że trzeba to po prostu przyjąć na klatę, ponieważ nie będzie żadnej dobrej komedii romantycznej wykonanej przez Polaków, postanowiliśmy pójść z moją klasą (jeszcze w liceum) na film - Listy do M. Po wyjściu z kina nie wiedziałam co powiedzieć. Przepadłam! Nigdy nie widziałam polskiego filmu, który by mnie tak bardzo wzruszył i zachwycił. Mogę go oglądać i oglądać. Do tej pory nie mogę uwierzyć, że tak dobry film to nasz film. Uwielbiam go i oglądam w każde święta, ale o tym na pewno będzie jeszcze post, więc przechodzę już do głównego tematu. Po tej komedii pomyślałam, że będzie już żadnej tak dobrej, ponieważ takiego arcydzieła nie da się pobić i wtedy pojawiła się nowa komedia twórców Listów do M, a mianowicie - Planeta Singli, która jest filmem wzruszającym i bardzo wciągającym. Główną rolę gra mnie również Maciej Stuhr i coś mi się wydaje, że on po prostu nadaje całego blasku tym dwóm komedią. Naprawdę bardzo dobrze zagrana rola showman'a, który ma wszystko w nosie i liczy tylko na własną karierę. Faceta, za którym dziewczyny idą sznurem, ponieważ jest on sławny, a takie, które mają trochę rozumu, po prostu go nie lubią. Także jak powiedziałam, wspaniałe wczuł się w role. 

Planeta Singli jest idealna na taką zimną, jesienną pogodę. Polecam razem z ciepłym kocem i herbatą. Idelna historia o przyjaźni, relacjach damsko-męskich oraz rodzinnych. Komedia jest tak dobra i po prostu ciepła, że na pewno zagości na liście moich ulubionych komedii, zaraz pod Listami do M. , które uwielbiam. Cieszę się więc bardzo, że akurat trafiłam na taką komedię. Mogę się przyznać, że czekałam już na nią w momencie, kiedy zobaczyłam, że będzie w kinie, chociaż bałam się wydawać pieniędzy na nią. Bałam się, że się zawiodę, a tutaj taka niespodzianka. Naprawdę dobra komedia polska !








Drugim filmem polskim, który ostatnio zobaczyłam jest - 7 rzeczy, których nie wiecie o facetach. 

Jak sama nazwa wskazuje, film opiera się na 7 różnych historiach, które dotyczą związków, kariery, zdrad i imprez. Po prostu takie prawdziwe życie. Część tych historii przeplata się ze sobą, więc oglądanie filmu jest bardzo przyjemne. Ma się wrażenie, że zna się daną postać lepiej, niż aktor, który w danym momencie ma z tą osobą do czynienia. 

7 rzeczy, których nie wiecie o facetach, jest filmem, który polecam każdemu. Jest to bardzo dobra komedia polska, tylko może najpierw obejrzy ten film, a następnie Planetę Singli, ponieważ jest ona lepsza i ten przy niej może wypaść nieco gorzej. Jednakże jest to film, który mnie zachwycił, ponieważ jest dużo scen, gdzie można się pośmiać. Wspaniałą rolę zagrał tutaj Zbigniew Zamachowski. Sprawiła ona, że można było uśmiać się do łez.
 Naprawdę bardzo serdecznie polecam tę komedię 


Jeśli tak jak ja uważałaś albo uważałeś, że nie ma dobrych polskich filmów, to musisz zobaczyć te dwie komedie. Są idealne na jesienią i zimową pogodę, ponieważ są ciepłe, wspaniałe i relaksujące. Są zrobione na bardzo wysokim poziomie! 



0 komentarze: