Noc oczyszczenia. Czas wyboru

1:17 AM blondgirlofficial 0 Comments



Sama nie mogę w to uwierzyć, ale  Noc oczyszczenia. Czas wyboru jest trzecią częścią, a ja nie widziałam dwóch wcześniejszych. Przypuszczam, że tytuł trochę mnie odstręczył i pewnie zwiastun też. Chcę również zaznaczyć, że nie oglądam horrorów wliczając w to zwiastuny. Także pewnie wydawało mi się, że będzie to horror. 
W każdym bądź razie, postanowiłam wybrać się na Noc oczyszczenia. Czas wyboru, ponieważ siostry mnie to tego zachęciły i nawet spodobał mi się zwiastun. Oczywiście obejrzałam go po upewnieniu się, że nie jest to horror. Na samym początku film mnie trochę zaskoczył i wystraszył, ponieważ sceny w nim pokazane były bardzo drastyczne i przerażające.  Potem się trochę odprężyłam ale tylko troszeczkę, ponieważ oglądałam cały film w wielkim napięciu, aż następnego dnia bolały mnie całe plecy. Nigdy nie stresuję się losami bohaterów, a na tym filmie trochę za bardzo się zestresowałam. Wzięłam ten film jakby było to jakieś przedstawienie historyczne i za bardzo wczułam się w role bohaterów. Poza tym bałam się, że mnie coś wystraszy, dlatego pewnie nie mogłam się rozluźnić. 
Noc oczyszczenia. Czas wyboru opowiada historię o pani senator, która sprzeciwia się tej brutalnej nocy. Ma bardzo duże poparcie wśród ludzi, ponieważ oni też nie chcą żyć w ciągłym strachu. Oczywiście jak to władza, która uważa, że nie było wspanialszego pomysłu, żeby pozbyć bezdomnych czy osób, które potrzebują pomocy. W ten sposób nie muszą wydawać na nich pieniędzy. Współczesna władza więc decyduje się na pozbycie się pani senator w dość brutalny sposób. I tak przez cały film, śledzimy losy głównej bohaterki, które czasami są dobre, a czasami wręcz przeciwnie. 
Noc oczyszczenia naprawdę bardzo wciąga i sprawia, że na pewno będzie trudno się od niej oderwać. Naprawdę ogromne emocje. 

Ps. Jeśli lubisz teorie spiskowe to na pewno coś znajdziesz i na pewno dopatrzysz się paru rzeczy. 

0 komentarze: