Niezbędnik wakacyjny czyli co zabrać ze sobą na wakacje ?

12:03 AM blondgirlofficial 0 Comments



Co zabrać ze sobą na wakacje ? Jakie rzeczy będą Ci potrzebne i o czym nie możesz zapomnieć ? Stworzyłam dla Ciebie listę rzeczy o których musisz pamiętać, aby nie stresować się wakacjami i żeby nie musieć nic kupować na miejscu, chociaż jak na to wakacjach wtedy potrzebujemy wszystkich rzeczy, które mamy w domu. 

1. Strój kąpielowy

 

Nieważne gdzie jedziesz pamiętaj, żeby zabrać ze sobą strój kąpielowy. Nie musi to być bikini. Możesz wybrać monokini albo strój jednoczęściowy, który jest teraz szalenie mody. Teraz są przeceny na wielu portalach internetowych oraz w wielu sklepach, więc możesz znaleźć naprawdę  coś fajnego. Jeśli już jednak kupiłaś strój kąpielowy warto się jeszcze rozejrzeć, ponieważ szkoda marnować okazji, a zawsze warto mieć drugi kiedy pierwszy będzie nam schnąć. Ja zawsze mam dwa stroje kąpielowe ze sobą i na wypadek gdy nawet one nie wyschły zabieram ze sobą jeszcze strój na basen. A nóż się przyda.






2. Nakrycia głowy

 

Pamiętaj o tym, aby zabierać ze sobą nakrycie głowy, ponieważ musisz chronić tą część ciała. Możesz wybierać kapelusze, czapki i czapki z daszkiem. Pewnie nie zdajesz sobie sprawy, ale ja się szalenie cieszę, że jest teraz taka moda na czapki z daszkiem, ponieważ mam bardzo wrażliwą głowę i najmniejszy wiatr przy bieganiu czy jeżdżeniu na rowerze sprawia, że pęka mi głowa i nawet gdy już wracam do domu, nie mogę pozbyć się okropnego uczucia. Korzystaj również z mody i noś piękne kapelusze i czapki z daszkiem, które ja w tym roku na pewno będę nosić.






3.Okulary 

 

Porządne okulary można kupić w sklepach optycznych. Ja posiadam jedne kupione u optyka. Kosztowały mnie około sto złoty na wyprzedażach. Staram się je zakładać za każdym razem kiedy muszę spędzić więcej czasu na dworze, ponieważ nie chcę narażać swoich oczu na promienie słoneczne. Okulary to must have każdej pory roku !






4.Krem przeciwsłoneczny 

 

Nigdy nie zostawaj bez ochrony. Jeśli lubisz się opalać musisz zabrać ze sobą krem przeciwsłoneczny, żeby chronić ciało przed okropnym poparzeniem słonecznym. Używanie kremu na twarz jest konieczne, ponieważ niczym niezabezpieczona twarz szybko się starzeje. Sklepy oferują przeróżne oferty tego typu produktów, więc na pewno wybierzesz sobie coś co będzie odpowiednie do twojej cery i twoich potrzeb.




5. Dwie torebki - plażowa albo plecak oraz wyjściowa

 

W zależności gdzie spędzasz wakacje wybierz np. torbę plażową oraz wyjściową albo plecak i torbę wyjściową. Torby plażowe są wielkie i można do niech spakować wiele rzeczy, które na pewno przydają Ci się na plaży. Zabierz butelkę wody, sweter, bo pogoda nad morzem zmienna jest, ręczniki, ubrania na zmianę jeśli zamierzasz się kąpać i oczywiście krem przeciwsłoneczny.  Małą, wyjściową torebkę możesz zabierać, aby wyjść na miasto, ponieważ w czasie wakacji nie warto zabierać ze sobą wielkich torebek, bo ciężej będzie je upilnować oraz będą one przeszkadzać.






6. Wygodne buty

 

Zabierz ze sobą sprawdzone i wygodne buty. Zawsze się przydadzą, bo pewnie nie chcesz spędzić wakacji w pokoju czekając aż odciski Ci znikną.







7. Coś do czytania

 

Mogą to być gazety na tematy, które Cię interesują albo jakieś książki. Odpuść sobie komputer czy komórkę. Pewnie tak jak ja spędzasz z różnymi sprzętami cały rok, więc moim zdaniem nie ma sensu korzystać z tych rzeczy jeszcze na wakacjach. Czas poczytać trochę książek i właśnie w ten sposób odpocząć. Podsyłam również artykuł o najlepszych książkach jakie czytałam -  TUTAJ







8. Nożyczki albo scyzoryk

 

Wiele osób zapomina, aby zabrać ze sobą nożyczki albo scyzoryk, które nie raz okazują się bardzo potrzebne na wakacjach. Ja nigdy o nich nie zapominam, ponieważ już parę razy mi się przypadały na przykład do otworzenia jakiegoś produktu spożywczego.



 

0 komentarze: