Wygrałam w konursie Calvin Klein.

10:26 AM blondgirlofficial 0 Comments


Witam serdecznie.


Wzięłam udział w konkursie Calvin Klein i jestem mega zadowolona, ponieważ udało mi się wygrać. Totalnie się nie spodziewałam, a wręcz o tym zapomniałam. Byłam ogromnie zaskoczona, kiedy w piątek przyszła do mnie paczka. Na początku nie mogłam zrozumieć dlaczego ją dostałam. Zastanawiałam się czy czegoś nie zamówiłam i po prostu zapomniałam, ale przecież chyba nie mam sklerozy. Byłam tak ciekawa, co znajduje się w pudełku o dziwnym kształcie, że usiadłam na schodach prowadzących do mieszkania i razem z moją mamą rozpakowałyśmy paczkę.
Gdy tylko zobaczyłam napis na pięknej puszce Calvin Klein od razu sobie przypomniałam, że przecież brałam udział w konkursie na testowanie produktów. Mojej radości nie było końca. Oglądałam prezent, wyciągałam, wkładałam, wąchałam. Najbardziej ucieszyła mnie mała niespodzianka jaka znalazła się w środku. Możecie to zobaczyć w filmie, który dodam pod spodem.
Zdjęcia wygranych produktów znajdziecie również na moim instagram, więc zapraszam serdecznie.

W filmie zobaczycie również perfumy Calvin Klein, które są w mojej kolekcji. Zapomniałam jednak dodać, że otrzymałam je jako prezent pod choinkę i jestem naprawdę zadowolona.

Filmik dodaje, ponieważ jest mi tak łatwiej pokazać dany produkt.

Serdecznie zapraszam.



#calvinklein #eternitynow #eterntynowlovers

0 komentarze: