5 polecanych polskich kanałów na Youtube

7:00 AM blondgirlofficial 0 Comments

1. Stylizacje TV i Stylizacje Hairstyles


Kanały, który prowadzi blond Karolina, zarażając swoją energią i wspaniałym uśmiechem. Na kanale Stylizacje TV możecie dowiedzieć się jak zrobić wspaniały makijaż, gdzie kupić dobre ubrania albo tanie buty. Możecie też zobaczyć jak ubrania wyglądają na Karolinie i czy warto je kupić. Czasami nawet można dowiedzieć się co się dzieje u Karoliny, ponieważ kręci ciekawe dailyvlogi. Drugie kanał również prowadzony przez Karoline Stylizacje Hairstyles jest bardzo ciekawy. Doradza jak się uczesać oraz jak dbać o włosy.
Stylizacje TV i Stylizacje Hairstyles są na pierwszym miejscu, ponieważ jest najlepszy kanał na Youtube jaki do tej pory oglądałam. Z każdym dniem z wyczekiwaniem czekam, aż Karolina doda kolejny film, ponieważ dziewczyna dosłownie uzależnia.




2. Hej Łobuzy 


Kanał wyżej wymienionej Karoliny oraz jej chłopaka Darka. Na kanale Hej Łobuzy możemy oglądać dailyvlogi oraz porady dotyczące wszelakich aspektów życia. Bardzo ciekawa para, która idealnie się dopełnia. Dzięki nim mam ochotę podróżować i zwiedzać świat.

3. Red lipstick monster 


Można powiedzieć, że dzięki Ewie z kanału Red lipstick monster zaczęłam swoją przygodę z youtube. Zawsze uważałam, że nie ma niczego nudniejszego, niż ta strona, aż do czasu, kiedy obejrzałam filmy Ewy. Dzięki niej nauczyłam się jak robić perfekcyjną kreskę, piękne mieć piękne paznokcie, jakie kosmetyki warto mieć i jak dbać o stopy (mój wieczny problem ) . Szalona Ewa z kolorowymi włosami, która daje taka energie, że mogę ją oglądać bez przerwy.

4. Zmalowana 


Kanał, na którym można się nauczyć jak profesjonalnie wykonać makijaż. Dziewczyna prowadząca jest kosmetyczką i opowiada wiele historii dotyczące jej zwodu. Dzięki niej sama maluję się na ważne imprezy oraz przyjęcia i bardzo polubiłam robienie make- up .Zmalowana często również zamawia ubrania przez internet, więc można zobaczyć czy warto coś zakupić.

5. Szusz 


Kanał Weroniki, która jest pełną optymizmu osobą. Na kanału szusz jest dużo vlogów, więc można zobaczyć jej ciekawe życie na Helu oraz w Łodzi. Weronika poleca kosmetyki, ubrania oraz pokazuje jak zorganizować szafę. Myślę, że warto zajrzeć na jej kanał, ponieważ na pewno czegoś się od niej nauczycie.

0 komentarze: