Mały Książe - rezencja bajki.

11:29 PM blondgirlofficial 0 Comments


Tak, tak... Mam 21 lat i byłam w kinie na bajce ,, Mały Książę''.  Uwielbiam tą książkę, więc byłam bardzo ciekawa jak wszystko zostało przedstawione. Gdy tylko zobaczyłam zwiastun nie mogłam się doczekać, aby zobaczyć cały film i pewnego niedzielnego wieczora razem z moimi siostrami i chłopakiem, zasiedliśmy w wygodnych kinowych fotelach i zanurzyliśmy się w ciekawej historii.

Mały Książę - niby jest animowaną bajką dla dzieci, ale moim zdaniem dzieci obejrzą Małego Księcia jako jedną z tysiąca bajek jaką w życiu widzieli. Nie będą rozumieć wiele rzeczy, o których mówią postacie.  Mały Książę zawiera wiele metafor oraz aluzji, którzy zrozumieją tylko dorośli albo chociaż dzieci w wieku powyżej 14 lat.


Mały Książę - zarówno bajka jak i książka, którą również polecam z całego serca, pokazuje nasz świat takim jakimi jest naprawdę.

Chłopiec  mieszka na małej planecie, o którą stara się dbać, lecz pewnego dnia wyrusza w podróż, aby poznać inne życie i inne planety. Widzi bankiera, który przez całe swoje życie liczy gwiazdy i uważa, że on jest ich panem. Widzi również króla na małej planecie, który uważa, że jest najważniejszą osobą w wszechświecie.

W Małym Księciu jest wiele scen, które wzruszają, ale również dają nam coś ważnego. Pokazują jak świat się zmienił i że dla ludzi najważniejsze są pieniądze, władza i chęć posiadania. Obejrzyj i zobaczyć jak będzie wyglądać nasz świat. A może jednak już tak wygląda ?
Już sam zwiastun jest przerażający.

Oczywiście polecam książkę, a dopiero potem film. Jak dla mnie Mały Książę chwyta za serce i może zmieni twoje życie. Piękne cytaty i przypomnienie, że każdy dorosły był kiedyś dzieckiem :)








0 komentarze: