Suchy olejek do ciała z Yves Rocher

4:50 AM blondgirlofficial 0 Comments



Dzisiaj mamy kolejny dzień blogowego listopada. Mam nadzieje, że nadal jesteś ze mną i chętnie czytasz moje posty. Kiedy widzę, że wchodzisz na mojego bloga, to jest mi naprawdę miło. Mam nadzieje, że będziesz mi towarzyszyć przez całego blogowe wyzwanie, a może i zostaniesz ze mną dłużej, co będzie dla mnie naprawdę wspaniałe.


Zapraszam Cię na recenzję suchego olejku do ciała z Yves Rocher. Chcę już na samym początku zaznaczyć, że produkt okazał się totalną klapą. Zostań ze mną jeszcze i dowiedz się, dlaczego taką mam opinie, a nie inną.

Suchy olejek nałożony na skórę nie chcę wyschnąć, nie nawilża skóry, tylko udaje, że to robi. Po nałożeniu bardzo ładnie prezentuje się na nodze, ponieważ noga się błyszczy i sprawia wrażenie, że naprawdę jest nawilżona. Mam skórę, które na nogach jest bardzo sucha i niestety, ale olejek ten w ogóle nie zdał testu. On tylko maskował i udawał, że skóra jest nawilżona. Stosowałam go rano i wieczorem, aby doczekać się efektów, ale pomimo moich starań, nie było żadnego efektu. Jestem zawiedziona.

Produkt jest bardzo drogi, ponieważ kosztuj 50 zł. Kupiłam go przy okazji jakiejś wielkiej promocji, więc w sumie dostałam go za darmo. Spodziewałam się, że za taką cenę to będzie szał, a to się naprawdę bardzo pomyliłam.

Suchy olejek z Yves Rocher jest wielką pomyłką i 100% go nie polecam!

0 komentarze: