Golden Rose Matte Top Coat - recenzja.

2:40 AM blondgirlofficial 0 Comments

Przygotowałam specjalnie dla Ciebie recenzje produkt z firmy Golden Rose, który jak obiecuje producent, zmieni każdy lakier na matowy. Produkt nazywa się Matte Top Coat Nail Lacquer.

Uwielbiam matowe paznokcie i szminki, dlatego, gdy tylko pojawiają się takie w moim okręgu, jestem nimi zainteresowana. Pierwszy raz matowe paznokcie zobaczyłam u mojej siostry, która kupiła sobie matowy lakier i bardzo dobrze jej się sprawdzał, jednak po jakimś czasie, przestał spełniać swoją funkcję i stał się zwykłym lakierem. To trochę zniechęciło mi do kupowania tego typu rzeczy, bo nie chciałam wyrzucać pieniędzy w błoto. Poza tym, jeśli chciałabym kupić matowe lakiery to musiałaby mieć na pewno po dwie sztuki czyli np., czerwony lakier oraz czerwony lakier matowy, co wiązało, by się z dodatkowymi kosztami. Porzuciłam więc pomysł matowych paznokci, aż pewnego dnia natknęłam się na Matte Top Coat z Golden Rose i postanowiłam go spróbować. Nie mogłam odpuścić takiej okazji. Zamówiłam go na stronie producenta. Cena takiego produktu to 8,50 zł. Dość szybko dostarczono mi go do domu. Tak jak producent obiecał, że zmienni każdy lakier w matowy, to ja postanowiłam to sprawdzić.

Jak widać na załączonych zdjęciach, mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że produkt działa. Bardzo się z tego cieszę, chociaż bałam się, że będę zawiedziona. Nie ma żadnych problemów z jego aplikacją. Robi się to szybko i sprawnie. Bardzo szybko schnie. Mam wrażenie, że szybciej, niż normalna lakier. Podoba mi się również efekt zmieniania się lakieru na matowy. Bardzo polecam zaobserwowanie procesu zmiany lakieru na matowy, ponieważ jest w pewnym sensie nawet fascynujące. Lakier dzięki matowego wykończeniu jest dość trwały. Maluję paznokcie tylko raz w tygodniu, więc jest to dla mnie bardzo ważne. Piękny efekt matowy utrzymuje się do trzech do pięciu dni. Delikatnie świeci się po paru dniach i czasami pęka, co jest dość widoczne.

Matte Top Coat z Golden Rose mam od końca marca, czyli prawie 6 miesięcy. Mniej więcej użyłam już całą buteleczkę i musiałam kupić następną, ale nie dlatego, że produktu brakło, ale po prostu, dlatego, że zaczął wysychać i te paznokcie nie wyglądają już tak pięknie, jak wyglądały jeszcze dwa albo trzy użycia wcześniej. Jednakże po takim czasie daje mu jak największego plusa i jak najserdeczniej polecam. Jest to produkt numer jeden ! Mogę nawet powiedzieć produkt roku. Od kiedy go posiadam, noszę tylko matowe paznokcie.




0 komentarze: