Dlaczego warto mieć hantle 1 oraz 2 kilogramowe ?

9:59 AM blondgirlofficial 0 Comments



Zawsze chciałam mieć moje własne hantle, tylko jakoś nie mogłam się zebrać, aby je kupić. Gdy jednak usiadłam przed komputerem, nie wiedziałam ile kilo chciałabym posiadać. Rozważałam w kategoriach od 0,5 do 4. Wydawało mi się, że 0,5 to bardzo mało, a ja jestem przecież silna, więc poradzę sobie z czymś cięższym. Myślałam nawet o 4 kg, ale bałam się, że nie dam rady z nimi ćwiczyć, więc wybrałam 2 kg. Stwierdziłam, że będą najbardziej optymalne.

Pamiętam moment w którym odbierałam je od kuriera. Lekko się zdziwiłam, ponieważ nie było one takie lekkie jak mi się wydawały. Ledwo je podniosłam i wniosłam do mieszkania po schodach, aby pochwalić się rodzicom. Cała rodzina na początku próbowała i hantle były w użytku przez cały wieczór.
W ćwiczeniach wykorzystałam je następnego dnia. Były dość ciężkie, ale nie sprawiały mi dużych kłopotów. Czasami niestety musiałam odłożyć je na chwile albo pozwolić odpocząć ręką. Przy niektórych ćwiczeniach liczy się liczba powtórzeń, a jako, że moje hantle mi to uniemożliwiały, ponieważ były ciut za ciężkie to zakupiłam hantle 1 kilogramowe, które okazały się strzałem w dziesiątkę przy takiej formie ćwiczeń. Są lekkie, łatwo je złapać i mają piękny zielony kolor. Nawet mój prawie dwuroczny brat się nimi bawi. Jednak tego nie polecam :)
Gdy zaczynam ćwiczenia wykorzystuję hantle 2 kilogramowe, a następnie przechodzę do lżejszych i nieźle mi się to sprawdza.
Bardzo się cieszę, że posiadam dwie formy hantli i zmieniam jej w zależności od tego co potrzebuję. Czasami 2 kilo sprawdza się lepiej niż 1 i odwrotnie. Możesz zakupić sobie dwie pary albo takie, które pozwalają zwiększyć wagę albo zmniejszyć wagę w zależności od potrzeb. 

0 komentarze: