Woda kokosowa

10:36 AM blondgirlofficial 0 Comments





Kiedyś przeczytałam o magicznych właściwościach wody kokosowej. Podobno jest odpowiednia dla ludzi, którzy są narażeni na stres oraz cierpiących na anemię i mają kaca :D itd . Jako, że osoba, której drugiej imieniem jest stres, postanowiłam kupić tą kokosową wodę o której wcześniej nic nie słyszałam. Robiłam do niej kilka podejść, ponieważ cena 'zwaliła mnie z nóg'. Jednak zdecydowałam spróbować, ponieważ pomyślałam, że ludzie piją za tą samą cenę Coca- Cole, która niestety jest samą chemią (piszę to pomimo iż uwielbienia ich reklam ) Na razie może wypiłam 3 butelki tej wody i nie kupuję jej często. Robię to jeśli przychodzi mi ochotą. 
Jeśli chodzi o samą wodę to ma ona dziwny smak, ale można się do niego przyzwyczaić. Bardzo lubię kawałki miękkiego kokosa, które wpływają w wodzie. Ja próbowałam tylko Coconut Drink i mogę ją polecić :)
Znacie jakieś tanie i dobre wody kokosowe ? :)



0 komentarze: