Igrzyska Śmierci - Kosogłos cześć 2

6:51 AM blondgirlofficial 2 Comments


Witam Was serdecznie !
Ja znów w weekend odwiedziłam kino i jako, że jestem wierna niektórym seriom filmowym czy  książkowym, postanowiłam pójść do kina na Igrzyska Śmierci Kosogłos część 2 i zdecydowanie nie żałuję. Zakręciła mi się nawet łezka w oku i to nie raz. Film jest zrobiony z rozmachem. Kolejne części były również dobre jak pierwsza. Zaskakujące. Pełne zwrotów akcji, poświecenia, śmierci i szalonych decyzji, które niosą za sobą straszne konsekwencje i w tym wszystkich Katniss, która poświęca się dla innych, ale tak naprawdę to jej bliskim przyjdzie płacić cenę za jej odwagę. Piękna, mądra o bardzo stanowczym charakterze. Bardzo również podobało mi się zakończenie, ponieważ chciałam zobaczyć dokładnie taki sam koniec jak w książce i cieszę się, że był on taki jak sobie wyobrażałam, mimo wszystko. 

Nie znajdziecie tutaj żadnej negatywnej opinii tylko ogromny żal i smutek, że muszę rozstać się z kolejną częścią przygód dobrych i ciekawych postaci. 
Niech moc będzie z wami :)






2 komentarze: