Domek z piernika

5:23 AM blondgirlofficial 0 Comments


Jak wykonać domek z piernika ? 

Pewnie myślicie, że wykonanie domu z piernika jest bardzo trudne. Jednakże, może to zrobić każdy osoba, ponieważ daje to dużo radości. Także nieważne czy masz talent czy też wręcz przeciwnie, śmiało ruszaj do budowy piernikowego domu.

Żeby wykonać taki domek, potrzebne są szablony. Ja kupiłam cały zestaw w Biedronce wraz z białymi gwiazdkami, ciastem, szablonami i pisakami. I ruszyłam do akcji. Najpierw zgodnie z przepisem rozwałkowałam ciasto, a następnie wycięłam odpowiednie kształty. PAMIĘTAJ, że niektóre elementy się powtarzają ! Nam zabrakło jednej ściany, więc zrobiliśmy to ścianę z innego ciasta, ale nie była już tak twarda jak ta z pudełka. Bardzo ciężko było połączyć ściany za pomocą wstążek, dlatego, też zdecydowałam, że użyłam do tego kleju ( zdjęcie sprzętu poniżej :) ) i wyszło do bardzo fajnie. Te białe ślady wykonane są za pomocą lukru, który dołączony był do opakowania wraz z białymi gwiazdkami. Natomiast srebne gwiazdki i brokat były rzeczami, które leżały nam gdzieś w domu, więc postanowiliśmy ich użyć. Pamiętaj również, że następnie trzeba spryskać to lakierem, aby brokat nam nie uciekł i się nie rozsypywał. Dach przykryliśmy watą, wnętrze domu wyłożone jest mleczną firanką, a wstążki są przyklejone na klej, żeby zasłonić dziury.
DOMEK NIE JEST DO SPOŻYCIA !
Jeśli macie jakieś pytania, piszcie. Jak wam się podoba ? :D






0 komentarze: