Szukaj mnie. Weronika Wierzchowska - rezencja książki

12:19 AM blondgirlofficial 0 Comments



Recenzja książki Szukaj mnie jest dla mnie przyjemnością. Dawno nie czytałam tak ciekawego i wciągającego dzieła pisanego przez polską pisarkę. Polskie nazwisko mnie odstręczało, ale dałam się przekonać opisowi z tyłu książki, który bardzo mi się spodobał dlatego kupiłam Szukaj mnie. Wiem, że nie ocenia się książki po okładce, ale ona też mnie zachęciła do kupna, ponieważ jest przepiękna i bajkowa. Także ogromny plus za całą otoczkę.

Szukaj mnie opowiada o singielce, która zostaje wplątana w bardzo ciekawą grę, która zmieni całe jej życie. Po śmierci ciotki Julia w starych pudłach, które od niej dostała, znajduje pamiętnik swojej prababci. Ma dostęp tylko do pierwszych stron, a jeśli chce przeczytać pozostałe, musi wykonywać różne zadania, a w zamian dostanie to, czego oczekuje, czyli kolejne strony pięknej historii. Na początku główna bohaterka była znudzona grą, ale potem bardzo się w nią wciągnęła. Okazała się jedną z najlepszych decyzji w życiu, ponieważ mogła znaleźć jego sens.

Od pierwszy stron Szukaj mnie byłam tak zainteresowana tą historią, że nie mogłam skupić się na codziennych czynnościach. Pochłonęłam ja w dwa dni co chwila, szukając paru wolnych minut, aby móc się z nią znów spotkać. Książka pisana bardzo dynamiczne bez zbędnych i długich opisów. Jedyne, do czego mogę się przyczepić to to, że książka była za krótka i chciałabym do końca poznać historię bohaterów no i jako osoba, która ma konkrety typ książek chciałabym, żeby jedna z tych historii zakończyła się zupełnie inaczej, ale książka pokazała trochę prawdziwego życia, a nie bajki, jaką dostajemy w filmach. Naprawdę jednak z najlepszych książek, którą czytałam, ale zostawiająca trochę niedosytu także mam nadzieje na drugą część. Książka idealna na wakacje.

0 komentarze: