BlondGirl w akcji !

3:35 AM blondgirlofficial 0 Comments

Witam Serdecznie Was Moi Drodzy !

Ostatnimi czasy rośnie  popularność  blogów, ponieważ  jest to pewien sposób na wyrażenie siebie oraz na podzielenie się swoich życiem. Jedno zadanie szczególnie zapadło mi w pamięci , które wypowiedziała dość znana osoba. Została ona zapytana dlaczego prowadzi bloga i jak myśli dlaczego ludzie lubią czytać takie rzeczy . Odpowiedziała,że każdy z nas lubi zaglądać do czyjegoś życia , porównywać je ze swoim , szukać inspiracji albo po prostu podglądać . Jeśli masz w znajomych blogerka , blogerkę to choćbyś  jej nie lubił lub lubiła to  znajdziesz czas czas aby zobaczyć co znów ,,nabazgroliła'' . Wiadomo ,że ciekawi nas
życie innych, bo chociaż przez chwilę możemy poczuć ,że znamy tą osobę albo się do niej zbliżyć .

Co zaś się tyczy mnie o  założeniu  bloga była wiele dyskusji . Sama nie byłam pewna czy chcę to zrobić , ponieważ zawsze strzegłam mojej prywatności i strach ,że ktoś  dowie się czegoś więcej , przerastała mnie . Pomyślałam jednak,że ludzie i tak będą wydawać swoje osądy i nieważne czy będę chcieć być anonimowa czy też popularna . Więc zaspokoję ciekawość moich znajomych ale największą nadzieje mam na zdobycie czytelników , którzy będą chętnie ze mną współpracować.

Więc teraz troszeczkę więcej o mnie , moim życiu,  pasji itd .
Mam swoje upragnione 20 lat w momencie zakładania bloga. Wcale nie czuję się stara ani bardziej dorosła niż gdy skończyłam 18-nastkę. Jestem blondynką  na co wskazuje nazwa i kocham ten kolor włosów , ponieważ czuję się w nim bardzo dobrze i uważam,że idealnie do mnie pasuje . Chociaż musiałam się namęczyć aby do niego dojść. Studiuję anglistykę , chociaż nigdy nie przypuszczałam,że będzie tak ciężko . Miałam nadzieje odpoczywać na studniach jak wszyscy mówią,ale widocznie nie na każdych się tak da . Staram się jak mogę , uczę się prawie całymi dniami ,rzadko mam czas dla siebie co jest bardzo przykre. Nawet powstał taki funpage na facebook'u '' studiuję anglistykę , nie mam życia '' (coś w tym rodzaju ) , ale ja staram się też rozwijać w innym kierunku, ponieważ chcę zapewnić sobie spokój . Jestem znerwicowaną osobą i każde niepowodzenie wywołuje u mnie najgorsze myśli . Dzięki Bogu,że przez stres nie grubnę a wręcz przeciwnie. Czasami trochę mnie to przeraża ,ale nie potrafię się rozluźnić,chociaż się staram i nastawiam swój umysł pozytywnie .

Moim zainteresowaniami oprócz języka jest sport , make up , moda , książki , narty , snowboard , muzyka , kosmetyki , gotowanie i o tym mniej więcej zamierzam pisać i mam nadzieje ,ze Was to zaciekawi . Bardzo prosiłabym również o komentarze , obserwowanie i pełną aktywność . Pytajcie się śmiało o wszystko co chcecie nawet o życie prywatne :) W miarę możliwość postaram się na nie odpowiadać . Na razie to tyle , ale w trakcie będę pisać więcej , mam nadzieje ,że lepiej i ciekawiej )
Serdecznie pozdrawiam :)





  


0 komentarze: