Triny.pl

1:43 AM blondgirlofficial 0 Comments



Zapraszam Cię na mały Haul Zakupowy ze sklepu internetowego Triny.pl. Jest to drogeria głównie z kosmetykami, które są naturalne, bio oraz wegańskie. Także każdy znajdzie coś dla siebie. 

Lubię eksperymentować z różnymi kosmetykami, ale ostatnio doszłam do wniosku, że nie zawsze jest to dobre dla mojego ciała. Poza tym często wiele kosmetyków, które można kupić w drogeriach, ma w sobie tyle chemii, że spokojnie można by się zakonserwować. Gdy nauczysz się, których składników nigdy nie powinno być w kosmetykach i przeczytasz taki skład to zapewne tak jak ja się przerazisz. Postanowiłam, więc zwracać uwagę czego używam, ponieważ czasami zamiast się upiększyć, można pogorszyć swój wygląd. Dlatego postanowiłam wypróbować kosmetyki z Triny.p;

Strona Triny.pl jest bardzo przejrzysta i łatwo znalazłam interesujące mnie produkty. Moje zamówienie  przekroczyło 90 zł, więc nie musiałam płacić za przesyłkę, za co daję wielki plus. Na kosmetyki nie musiałam długo czekać, ponieważ już po dwóch dniach były w moim domu. 

A jak wyglądało moje zamówienie ?

1.







2. MIZON - Plasterek na zaskórniki LET ME OUT BLACKHEAD PEEL-OFF MASK


Cena: 5,84 zł
Gdy zamawiałam, nie zauważyłam, że jest to tylko jeden listek. Mam nadzieje, że taką cenę naprawdę będzie dobry.
Edit: Po użyciu stwierdzam, że nie różni się niczym od normalnych plasterków na zaskórniki. 




3. Vianek niebieski - Nawilżający żel do higieny intymnej 

Cena 17,99 zł




4. Receptury Agafii - SOLNA pasta do zębów ŚWIEŻY ODDECH 


Cena: 11,04 zł

Bardzo czuć smak soli i ta pasta jest dość dziwna.Mam wrażenie jakby nie była zębów. Oczywiście się nie pieni, co jest naturalne, ponieważ żadna pasta nie powinna się pienić. Można spróbować, ale jakoś nie polecam. Może inny smak czy właściwości.






5.





6. Kąpiel Agafii - SCRUB do twarzy RYŻOWY. Dla wszystkich typów skóry - 100 ml


Cena: 16,45 zł


 

7. Kąpiel Agafii - SCRUB do twarzy z ŻEŃ-SZENIEM. Dla cery tłustej i problematycznej - 100 ml

Cena 15,70 zł
Jest to moje kolejne opakowanie.Scrub ma dość grube ziarenka i może podrażniać bardzo delikatną skórę. Jest dość tłusty i sprawia, że przy używaniu czuć miłe ciepło.



8.  GoCranberry - Żurawinowa pianka do higieny intymnej


Cena 30,80 zł






Dostałam również ze sklepu próbkę kremu oraz cukierek, co jest niezwykle miłych gestem. Także dziękuję !




Podobną próbkę miałam w domu, także kiedyś je używałam. Ten krem pachnie nieziemsko. Najbardziej czuć winogrona, ale zapach jest tak delikatny, że aż odurzający. Polecam!

0 komentarze: